پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
گر چه دور از تو پذیرای غمِ بسیارم
کنجِ تنهاییِ خود، حالِ قشنگی دارم
میشود باز، دلم باز در آن ساعت که
میخزد عطرِ خوشِ یادِ تو در پندارم
روزها پرسه زنِ کوچهء چشمانِ تو ام
و به یادت همه شب تا به سحر بیدارم
خاطرت سورهء امّید و غمت "آیهء یاس"
نتوانم نظر از، این و از آن بردارم!
شوربختانه نشد، تا من و تو، ما بشویم
و چنین است که از زندگیام بیزارم!
مثلِ آن خانهء ویران شده از زلزلهام
که در آن مانده فقط، عکسِ تو بر دیوارم!
شاد بودم که تو را دارم و اینک شدهام
کوهی از غم که فقط، بر سرِ خود، آوارم!
عشقِ ممنوعهء تو تجربهء تلخی بود
که فقط داده، فقط داده، فقط، آزارم!
روی دوشِ دلم این بارِ گران مانده ولی
در صدد نیستم آن را به زمین بگذارم!
#محمدعلی_سليماني_مقدم ۰۶-۰۶-۱۴۰۱
😪😪😪
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزار لطف سرشارتان هستم جناب عزیزیان، دوست زیبا نگارم 🙏🌷🙏 | |
|
سلام و عرض ادب برادر ادیب و فرزانهام جناب استکی سپاس که همواره به مهر میخوانید، دلسرودههایم را 🙏🌷🙏 | |
|
درود و سپاس جناب خوشرو دوست ادیب و فرهیختهام تندرست و بهروز باشید 🙏🌷🙏 | |
|
درود و سپاس جناب محمدی ارجمند دوست هنرمند و ادیبم به مهر خواندید. 🙏🌷🙏 | |
|
سلام بر دوست ادیبم جناب ایوری سپاس از لطف حضور و نگاه پر مهرتان 🙏🌷🙏 | |
|
درود و عرض ادب مهربانوی شعر و شعور سپاسگزار نظر لطفتان هستم. 🙏🌷🙏 | |
|
سپاسگزار نظر لطفتان هستم دوست ادیبم جناب حسنلو به مهر خواندید. 🙏🌷🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی زیبا و محزون بود
پایدار باشید 👏👏🌺🌺