شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
بیا از تن فصل پاییز زرد
فرشته ترین، شعر گرمم بمون
ستاره، توی چشم نازت پره
عزیز دلم، با من از شب بخون
تو از پنجره، مثل قوی سفید
به خوابای نرم شبونم میای
شبیه عسل، صبح شیرینی وُ
مث برف فردا، حرارت میخوای
توی دستای کوچولوی تپل
یه قلب قشنگه، شبیه خدا
عزیزم، بدون مامان و بچه اش
نمیشن از همدیگه، هیچوقت جدا
تو مثل تب برکه ای، تو بغل
من اون خورشید داغ داغم برات
زلالی، مث ابشارای دور
نمیاد کسی، تا ابد روی جات
بالات مثل ابریشم موی موج
چشات، رنگ قهوه، توی هر بهار
بیا توی دستام، گنجیشککم
که زاغا همیشه میگن، غار غار
عزیز دلم، غنچه ی زندگیم
فقط با تو خوبه همش حال من
بدون مهربونی، مث عطره که
میپیچه با بارون، تو دنیای من.
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند