گوزوم اغلار گونوم اخشام هایم هایلار سنی گزدیم
باتان آیلار گونوباخسام گوزوم اغلار سنی گزدیم
هله غملر گوزی باخمیش منی سنن سوزی ساشمئش
گجه گوندوز یولی باخمیش گونوم ایلار سنی گزدیم
منی دونیام یاراداغلار یارام اولموش اوجا داغلار
دوزَه دورموش سایاپایلار چاتار اهلار سنی گزدیم
قوخو گوللر یایاچاتمیش ساری شَللر قارا باتمیش
زارا بلبل خارا باخمیش سینم اوخلار سنی گزدیم
گجه یاتمیش آیی دردن قارا ظلمت سوُزه گویدن
گورَم أیتمیش یولی گوزدن یانار عودلار سنی گزدیم
گودراولموش نع اورکدن گور النمیش نع الکدن
نجه گلمیش بوفلکدن گوزه یاشلار سنی گزدیم
گِدَر اولموش قایئداردن أیتَر أولموش تاپیلاردن
هارا ممکون کی اوچاردین چاتا یولار سنی گزدیم
منه گلمیش قارا گونلر قانا دونموش یاشا گوزلر
توکه سیزقین یاغا گویلر اخا چایلار سنی گزدیم
نع چوخالمیش آراگونلر باشا گلمز قاراگونلر
سازاق أسمیش دوناگوللر سُلا باغلار سنی گزدیم
شعر «روح اله سلیمی »ناحیه
صدا فقط یک ضبط ساده بوده جهت کمک به دوستان در تلفظ و خوانش ببخشید اگر مناسب نبود
از خواندن غزلتان فارغ از معنا لذت بردم🌺🌺👏👏
یک سوال
آیا
لار در
آیلار،باغلار،چایلار،یاشلار،عودلار و و و
الحاقیست یا جزو اصل آن کلمه است؟
ممنون