اینساندا شرف اولسا سوزوندن چیخا بیلمز
اصلیندن آزیب گونده بیر الوان دونا گیرمز
بیرکس کی شرفسیز اولا هر أیش گلر اوندان
بیرگون یانار اوز سالدیقی اوتدان چیخابیلمز
بیریولکی یالان سوزدانیشب خوشلیا بیرکس
دوزلوکدن اوزاخلاشماقا باشلار ،قالا بیلمز
بیلمز ندی غیرت ،یا اوتانماخ گولر عارسیز
عار غیرت اولان دوزلوگون هچواخ اتابیلمز
وجدان تانیان گونده،باشین بیرگوتَ،سوخماز
بیوجدان اولان باش هاراسوخسون حایا بیلمز
اولمازجوت ایاق هردوران انسان اولاقارداش
قانماز آیی، میمون، تویوق اینسان اولا بیلمز
یولداش،بوفلکدن بیلن هشواخ اومابیلمز
اولماز یامان ،انلار کی یامانلیخ کارا گلمز
سن باخماسازین چوخلاری کوهلورواراخاطیر
لاپ چالسادا بیرگون یتیریب سوز قوشا بیلمز
چوخلاردییراصلان کیشیَم بوغ بوروب ایندی
گلسین یری ، اوز اروادینا ارواد اولا بیلمز
چوخلاردا وارارواد گوروشوب خیلقتی ذاتا
وقتینده اوجور بیر کیشی هچ کس تاپا بیلمز
روح اله سلیمی ناحیه