سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    هستى

    شعری از

    الهيار نزادی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۲۱:۳۵ شماره ثبت ۷۹۵۰۱
      بازدید : ۶۵۶   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر الهيار نزادی
    آخرین اشعار ناب الهيار نزادی

    دارد از چشم قلم شعر روان مى ريزد
    غزل از ابر دلم بر لب جان مى ريزد
     
    آن قَدَر بوسه ى من تشنه ى لبهاى تو بود
    كمى از  بوسه ى تو كنج دهان مى ريزد
     
    گرچه بر قامت دل خانه نموده است كلاغ
    زردى هجر تو اما به خزان مى ريزد
     
    تو كه هستى ز غزل ،قافيه ها سر ريز است
    شعرِ تر از دهن پير و جوان مى ريزد
     
    به گمانم كه ز بس چشم به راهت بودم
    گنهِ ديده ى من در دو جهان مى ريزد
     
    الهيار نزادى
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
    چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۳:۴۳
    درود خندانک

    زیبا و روان خندانک
    خندانک
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۱
    خندانک
    درودبرشما خندانک
    زیبابود خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۴۷
    سلام ادیب گرامی
    قوالعاده زیبا بود
    درود برشما
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    م فریاد(محمدرضا زارع)
    سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۰۰
    درود آقای نزادی گرامی خندانک
    غزلی دلنشین و خوش وزن خندانک خندانک خندانک
    زنده باشید خندانک
    راضیه رحیمی
    سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۰۶
    زیبا بود
    موفق باشید
    الهيار نزادی
    چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۲۳
    درود به همه دوستان و شاعران بزرگوار
    ممنون از بذل توجه و عنايت شما بزرگواران
    راحله باقرزاده الماس
    چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۵
    سلام درود بر شما شاعر گرامی
    خیلی شعر زیبایی بود
    الهيار نزادی
    چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۲۱:۵۰
    سلام و درود و ممنون از محبت شما
    اعظم قارلقی
    چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۲۷
    زیباااا خندانک خندانک خندانک
    الهيار نزادی
    چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۸
    ممنونم خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0