درود آقای خوشروی گرامی
ممنونم از حضور ارزشمندتون
و نگاه پرمهرتون
در مورد مطلبی که در انتهای کامنتتون به اون اشاره کردید:
در هنگام نقل قول، شایسته است که عین قول بدون کم و کاست درج شود و نه صرفاً برداشت شخصی. جمله ی این ناچیز دقیقاً این بود:
(کسی از خود نپرسید که چرا م. فریاد در برابر شعری به این زیبایی هیچ عکس العملی نشون نداد.)
این ناچیز اگر قدیمی ترین عضو این سایت نباشم، لااقل یکی از قدیمی ترین های این سایت هستم و همواره مرا به عنوان فردی شعردوست میشناسند که هرگاه شعر زیبایی ببینم عکس العمل نشان می دهم و برای تعریف و تشویق، هیچ بخل و حب و بغض شخصی را دخیل نمیکنم.
بقول سهراب:
هرکجا برگی هست
شور ِ من می شکفد
علت آن حرفم هم همین بود که اسمم پای آن شعر بود، ولی کامنتی نگذاشته بودم، و روی سخنم نه با شما استادان والامقام و برتر، که با دوستان همسطح خودم بود که در همین پایین دست به این ناچیز لطف دارند و این ناچیز رو بعنوان مشاور و ویراستار شعریشون قبول دارند و در لابلای پیامهای خصوصی بصورت غیر مستقیم اشاره کرده بودند به رفتارم در برابر اشعار زیبای آن کاربر.
به هرحال گاهی برخی شعرها بخاطر مشغله از چشمم دور می ماند و از این بابت شرمنده ی اهالی سایتم، ولی اینکه شعری را بخوانم و زیبا باشد از نظر فن شعر، و کامنت نذارم، بی دلیل نیست، یکی از دلایلش ممکن است همان باشد که آنجا عرض کردم یعنی تردید در تعلق شعر به ارسال کننده شعر، یکی هم در مورد اشعار توهین آمیز به اشخاص است، در بقیه ی موارد همه ی اهالی سایت را دوست و خانواده ی خودم حساب میکنم و کوچک همه هم هستم.
برخلاف نظر شما، این ناچیز، شاعر خوبی نیستم و شعرهایم متوسط است، ولی شعردوست خوبی هستم.
زنده باشید
وااای خدای من پینوشت خیلی باحال بود..
مادر بچهها و دعوا با خدا و..😅😅
صداتون یه ذره به صدای استاد فرهاد مهراد نزدیک بود..😊 و اندکی بیشتر به ابی
سپیدار فیروزهای پرمحتوایی بود
در هر حال شعر و آواز هر دو خوب بودند
در پناه خدای مهربان سلامت و ثروتمند باشید