ای یارعاشقانه.عارفانه..586
ای سنگدل چه کردی، رو ترس از خدا کن
جور و جفا تو کردی، رو این جفا رها کن
دل بردهای تو یارا، درگیر عشق گشتیم
دل را بده به ما و بار دگر وفا کن
جان بردهای تو یارا ، رنجم مده تو دیگر
ازجان من چه خواهی، ای سنگدل حیا کن
طراح کل تو هستی، خواهم تو را ببینم
فکری به حال من کن، کم با دلم بلا کن
گویم که ای طبیبم ، یک دم بیا به بالین
قلبم گرفته از تو ، درد مرا دوا کن
آرامشم تویی تو، خوشبخت با تو هستم
لطفی کن و دلم را ، با عشق مبتلا کن
باقر ز شادیِ تو ، شادی کند فراوان
لطفی بکن تو یارا، با من کمی صفا کن
#محمد_باقر_انصاری_دزفولی
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد