سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 25 آبان 1403
    14 جمادى الأولى 1446
      Friday 15 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲۵ آبان

        23

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر خنده های آگلوتینه شده(کلاسیک پست مدرن) نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۶ شماره ثبت ۱۰۵۰۶۸
          بازدید : ۱۹۵۲   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه




         داغ !مثل داغ خطه ای که قرنهاست زخمیست
        داغ ، مثل فعلیت برای غنچه محّمدی و آبرفت
        داغ مثل جلوه گاه چشمهای شاهوار یک کویر
        داغ مثل ارتماس هرزه علف میان واژه ای نهفت

        داغ مثل گنگی سیاه شوربخت مادگیت
        بوی زهم ترشی چغندر و شکوفه های بسترم
        داغ مثل ژانر عاشقانه ی عطش برای بوسه ات
        داغ مثل شعر تازه ای ،برای لمس پولک و پرم

        داغ مثل یک بغل ، که جلوه یگانه ی مشعشعش
        جذامیان زشتروی شهر را ، به دور دست میکشد
        داغ مثل یک انیمه ، زیر دست و پای مردمان
        داغ مثل آیروداینامیک فوق شور دختران تا ابد

        داغ ، داغ آبلی ، برای سالهای سبز جبرناک
        داغ انقراض هر گراز سایه خیز جهلپوش
        داغ ، داغ دشت یائسه به کفر مادرانگیست
        داغ ، داغ تازیانه های خون، به ساعت خروش

        داغ ، داغ هر غزاله ی غزل که زرنشان
        میدود به اغتشاش فکر زرد نعل خورده ای
        داغ ، داغ شمس ها و مولویست جان من
        داغ ،داغ قهوه های تلخ و نام آب برده ای

        داغ مثل انجماد و بوته ی تب کلومروف
        داغ مثل این مصائب بسی وزین و خنده خیز
        داغ مثل ژن ، شبیه ریشه ، اصل ، افتخااار
        داغ مثل آفتاب ، سایه ، رشت ، خانه ، میز

        داغ مثل انحلال مغز در دهان شعر صبح
        داغ مثل دایره ، ژوکوفسکی ، مثلثات و ماه
        نقطه چین تابعی که کارگرتر از ترانه هاست
        ابتکار د'اکسینگ موشها میان فاضلاب چاه

        داغ مثل داعش و کریستین کلاو ، در تنش
        داغ مثل واقعه ، میان سینه ، زخم سوزناک
        گرچه رجم روسپی ذهن مردگان ، خطاست
        داغدار قلب شیشه ام و دامنی بلند و پاک

        داغ ، داغ موبیوس و "شد خزان" فصل ها
        داغ آمبره ، بلو و موجدار و لولی و لوند
        داغ ،داغ دینِ در شناسنامه ای که زورَکیست
        داغ ،داغ اختلاف برج و بنز و کومه و سمند

         
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        3