1-فلانی جان
اگر باشی
تو بوم زندگی من
ادامه می دهم
بس عاشقانه،
شعرهایم را
نفس های همه گلواژه های من
به فصل بودنت وصل است
قلم می رقصد از عشق تو
آبی، آسمانی
زرد و نارنجی،
بنفش و ارغوانی
برای خاطر خورشید،
برای شادیِ لبخندِ این آلاله ی امید
غزلهای مرا نسپار
به خاکسترنشینی در تب و اندوه
تویی امنیت یک کوه
برای کودک تنهای احساسم ...
10 خرداد 97
2-
سوره ی آرامشم چشمان توست
تا همیشه این قلم رقصان توست
ای نگاهت آیه ی مهر و امید
آفتاب این جهان رخشانِ توست
10 خرداد97
3-
از نگاه تو
غزل آبی شد
از لبت
قافیه عنابی شد
تو به دشتِ دل من
تابیدی
شب اندوه چه مهتابی شد
4-
در خیابانهای ذهنم رفت و آمد می کنی
ماه من! بن بست آغوشم ورود ممنوع نیست
5-
گذر بهار را خیالی نیست
وقتی تابستان آغوشت
سبز می شود غزل غزل
در دوبیتی بازوانم
6-
در آغوش غزلهایم
همیشه یاد تو سبز است
به رنگ ناب تاکستان چشمانت
تو ای شهزاده ی جذاب شهریور
7-
پیرهنت رنگ بهار
چشمهایت دریا
از تو بوم غزلم
رنگارنگ...
مهناز نصیرپور
طاعاتتون قبول حق تعالی
التماس دعا درشبهای قدز
دلتان شاد