شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
تا صبح درگیرِ خیالت ماندم و قلم از دست رها شد
تو ندیدی چه گذشت بر من و در خلوت چه ها شد
ایــن دل ڪہ بہ ســـــــــانِ ڪانِ زَر ، در #ســینہ ام بود
افتاد بہ دستِ نارفیــــــــــــــقان و زِ چَــشمت بے بها شد
در دوراهی ماندگان را بر سَرِ کویَت رَسیدن شادیست
خـوش شـود آنڪہ به راهش خانہء تو منتــــــها شد
از فرش بہ عرش ، هر آنچہ دیدم بہ نظــر پــوچ آمد
تا بہ یڪــــــــدم چَـــشمِ تو ، باعثِ این خاطره ها شد
گرچه شعرِ شاعرانت پُر غم و سودایِ تو در دل فُزون
لاجرم مجنون دچارِ عشقِ تو در وادیِ خودکرده ها شد
#سعیده_تفضلے_نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودها بزرگوار تقدیمی ست🌹🌸🌹 | |
|
درودها جناب شاهنگیان سپاسمند لطف سرشارتان هستم 🍃🌷🍃 | |
|
درودتان جناب انصاری حضورتان باعث سرافرازیست 🍃🌷🍃 | |
|
درودها جناب کریمی تقدیمی ست . مانا باشید به مهر 🌷🌷🌷 | |
|
درودها فرهیخته گرامی می آموزم از محضرتان . رقص قلمتان جاوید🍃🌷🍃 | |
|
درودها جناب کارگر پیرو ممنون حضور گرمتان هستم 🍃🌷🍃 | |
|
درودها بزرگوار مهرتان را سپاس🍃🌷🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیباست