جمعه ۹ آذر
کاخ بهشت شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۱۲۹۵۷۴
بازدید : ۱۱۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
کاخ بهشت
آمد بهار و نغمه ی دل آه می خواهد هنوز
آوای جان بخش غزل همراه می خواهد هنوز
طبع جوانم پیرگشت و همچنان با شور عشق
یک آسمان شعر سپید از ماه می خواهد هنوز
چون شمع تا آخر به پایش سوختم امّا دریغ
زیبای رعنا سایه،خاطرخواه می خواهد هنوز
والاترین جاه جهان را آرزومندم بر او
امّا به راه من چرا او چاه می خواهد هنوز
از طبل دنیا غیرجنگ آوای صلحی بر نخاست
این آشیان سوز آتش جانکاه می خواهد هنوز
آدم شده همکاسه با شیطان و از روی طمع
کاخ بهشت از حضرت اللّه می خواهد هنوز
کامی نشد هرگز روا از واسع و با صد امید
سیما گلی شیرین بیان گهگاه می خواهد هنوز
سید علی کهنگی اردیبهشت1403
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزار لطف همیشگی شما هستم استاد استکی عزیز | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای حاجی پور عزیز | |
|
ممنون و سپاس از حسن توجه شما آقای مهدی پور بزرگوار | |
|
قربان شما آقای نجفی عزیز،ممنون و کتشکرم | |
|
از لطف و محبت شما بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
ارادتمند شما هستم آقای ابراهیمی عزیز،بسیار از لطف و محبت شما ممنون و سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست
دستمریزاد