يکشنبه ۴ آذر
نگاهِ سرخ شعری از علی باقری خورآبادی
از دفتر پرواز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۳ شماره ثبت ۱۲۹۵۹۵
بازدید : ۱۵۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علی باقری خورآبادی
آخرین اشعار ناب علی باقری خورآبادی
|
"بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
بینِ عشقِ من و احسان تو پیوندی است
در نگاهت گُلِ من حسِّ خوشایندی است
رویِ زیبایِ تو آشفته و حیرانم کرد
وَه که نقّاشِ جمالت چه هنرمندی است
ای که عشقت زده آتش به وجودم نظری
بین که دلباخته ات تشنه یِ لبخندی است
ای گُلِ باغِ دِلم رُخ بِنِما از غم تو
سیلِ اشکم شده جاری و خود اروندی است
من زِ عشق تو به مقصود رسیدم ای دوست
گل اگر می شکفد ریشه و آوندی است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام... ممنونم... بهترین ها را برایتان آرزو دارم یا علی | |
|
متشکرم از شما آقای حاجی پور عزیز موفق و پیروزباشید یا علی | |
|
سپاس فراوان از نگاه زیبا و پر مهرتان زنده وباشید در سایه لطف الهی یا علی | |
|
سلام... سپاس گزارم از شما آقای نجفی بزرگوار.. نگاه پر مهرتان مستدام یا علی | |
|
متشکرم یا علی | |
|
سپاس گزارم علی یارتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
البته از نظر معنی و چند کلمه ...
درود بسیار عالی