سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 18 آبان 1403
  • روز ملي كيفيت
7 جمادى الأولى 1446
    Friday 8 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      جمعه ۱۸ آبان

      معجزه

      شعری از

      سعیده تفضّلی نیک (باران)

      از دفتر شعر یک پیشامد است نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۴۳ شماره ثبت ۱۱۱۸۴۴
        بازدید : ۱۹۸   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)

      سرو قامت ، لب شکر ، لحنِ صدایش معجزه 
       چَشمِ سبز و نافذش ، عمقِ نگاهش معجزه
      مستی ام افزون کند لمسِ دو دستان و لبش 
      می چکد از قدح و جامِ لبانش معجزه
      سعیده تفضّلی نیک
      باران
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سارا (س.سکوت)
      چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ۰۶:۰۷
      آفرین بانو جان
      خندانک خندانک خندانک
      بسیار زیباست خندانک خندانک
      سعیده تفضّلی نیک (باران)
      سعیده تفضّلی نیک (باران)
      چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ۱۱:۲۹
      درودها بانوی مهر ، برقرار باشید خندانک
      ارسال پاسخ
      حسن  مصطفایی دهنوی
      پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ۰۷:۳۵
      درود بیکران بانو
      بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
      قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ۲۲:۲۴

      باعرض سلام
      قلم توانای شما همیشه نویسا
      در پنای حق
      شاعربزرگوار
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ۱۵:۲۰
      بسیار زیبا و عالی بود خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      1