دوشنبه ۵ آذر
قلب خسته شعری از سید علی میرزایی
از دفتر دلشکستگی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۹ شماره ثبت ۱۲۹۵۹۰
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر سید علی میرزایی
آخرین اشعار ناب سید علی میرزایی
|
این قلب خستم انگار دیگه توان نداره
دل واسه عاشق بودن حتی زمان نداره
میخوام اینو بدونی که خوب بودن گناهه
علیالخصوص برای اونکه دلش سیاهه
خدا فقط میدونه که اینجا چی کشیدم
چه چیزایی که حتی من با چشام ندیدم
✍️ شاعر سید علی میرزایی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنون. سپاسگزارم 🙏🙏🌷 | |
|
درود بر شما جناب حاجی پوری گرامی 🙏🙏🌷 | |
|
درود بر شما نظر لطف شماست سپاسگزارم 🌷🙏 | |
|
درود بر جناب دزفولی ممنونم🙏 از این نظر لطف شماست | |
|
درود بر شما جناب نجفی سپاسگزارم 🙏🙏🌷 | |
|
درود بر شما سپاسگزارم🙏 نظر لطف شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ای ساده و دلگویه ای جالب
موفق باشید .