جمعه ۲ آذر
یازده سرکش شعری از احمد رضا شیخ
از دفتر سیب نقره ای 2 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۴ شماره ثبت ۱۲۹۵۶۴
بازدید : ۱۲۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب احمد رضا شیخ
|
غزلی با ۱۱ قافیه همسان
برای اولین بار
تو امید منی ای یار سرکش
برو آن روسری ات را ز سر کش
نگردد هیچ از زیبایی اش کم
ندارد کاف اگر چون گاف سرکش
اگر باور نداری عاشق هستم
مرا دنبال خود تا رودسر کش
اگر ثابت نکردم عشق خود را
برو از دست من فریاد سرکش
به جز تو در دلم عشق کسی نیست
بیا گاهی هم از این خانه سرکش
عزیزم روشنی بخش شبم باش
محبت کن به من دستی به سر کش
نمیدانم چه شد با خویش گفتم
رهایش کن دلم کم دردسر کش
ولی امید بخشش دارم از تو
بیا بنشین و با من باده سرکش
و یا مانند ایام گذشته
مرا در ذهن خود از نو ز سرکش
که دیگر جز گل رویت نبینم
تو هم واکن از آن گیسوی سر کش
احمدرضاشیخ
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام مممنونم از لطفتون میشه بی ژحمت یک نمونه از این شعر با ۱۱ قافیه همسان یا بیشتر برام بفرستید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارجالب بودوزیبا
بازی باقافیه ی سرکش