سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 12 تير 1403
  • سقوط هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي ايران توسط ناوگان آمريكاي جنايت‌كار، 1367 هـ ش
  • روز بزرگداشت علامه اميني، 1349 هـ ش
27 ذو الحجة 1445
    Tuesday 2 Jul 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      سه شنبه ۱۲ تير

      انديشه ي باطل

      شعری از

      محمد رسول باوندپور

      از دفتر شعرناب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۲۶ شماره ثبت ۴۴۳۸
        بازدید : ۸۷۰   |    نظرات : ۳۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد رسول باوندپور

      [color=#341473][center]شادانم  و  در   بندم  ,   غم  دارم  و  خرسندم 


      با   جمله ي   اين  رندان  ,   پيمان ِ  وفا   بندم 


      در   كوي  تو    افتادم   ,    بند   آمده    فريادم 


      بنگر  كه  چه  دلشادم  ,   واعظ   تو   نگو  پندم 


      من  مطرب  و   شيدايم   ,   ميخانه   بُود  جايم 


      بر  لوح ِ  دلم  با  خون  ,   نامي  ز  تو مي كندم 


      آخر  به شبي وحشي  ,   دنبال ِ  دلي  گشتي 


      تا  يار ِ خودت   يابي  ,   تيرت  شده   رشخندم  


      گفتي  تو   به  هر  جايي   ,    زيبا رخ ِ  دنيايي 


      باطل همه  انديشي ,  بر  وهم ِ تو  مي خندم 


      هر  جا  كه  زدي   لنگر ,  مهوش دو  سه صد بنگر 


      گر دانه شكر هستي ,  من حبه ي چون قندم 



      [/center][/color]
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2