شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهاره فرزان پور
آخرین اشعار ناب بهاره فرزان پور
|
عشق یعنی تو فقط ، گرچه نظر بسیار است
از دل ما نگذر ، گرچه خطر بسیار است
تا تو صد فاصله ی دور ، يقين راهی نیست
حوصله تا به تو و ... تاب سفر بسیار است
این همه شرم و حیا فاصله و خود داری !
بین ما ضابطه ی عقل مگر بسیار است ؟!
شعله ی چشم تو سوزاند دل و عقلم را
بس که از جانب تو شور و شرر بسیار است
بس که شیرینی و جذاب ، دلم دو به شک است
طعم لبخند تو عالی و ضرر بسیار است
شانه ات مأمن گیسوی بلندم شده ، عشق
گرچه تا مقصد دل کوه و کمر بسیار است
باید از چشم همه دور بمانی خوبم !
چشم مردم همه بد ، چشم نظر بسیار است
☆غزلیات بهار
#بهارهفرزانپور
#ب_شادزی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود برشما با تشکر | |
|
سلام و درود برشما با سپاس فراوان از شما | |
|
سلام و درود برشما بزرگوار با سپاس فراوان | |
|
درود برشما بزرگوار با سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شیرین سروده اید
درودبانو