سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شکوفه ی طوفان

    شعری از

    سیده نسترن طالب زاده

    از دفتر رودخانه های برفی( کلاسیک) نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۴۵ شماره ثبت ۱۲۰۰۹۷
      بازدید : ۱۵۸۶۶   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده




     شیدانه،  با زبانه می آمیزم
    درد چراغِ خسته ی لبریزم
    جا پای عشق، مینَشود ماندن
    آواز رود و زاده ی پرویزم

    من خوشه چین کهنه ترین بومم
    پژواک سرخ و نای سُماموسَم
    رهپوی سبزِ ناوکِ زرتشتم
    زرتاب٘ ماهِ  طعنه به فانوسم

    بر زین اسب ابرش دانایی
    گیسو -نژند، سرکش وُ آزادم
    بر کتف کوه، بوسه می آرایم
    شلاق موج، بر تن بیدادم

    تار و تُرنگ در کف بیدارم
    از دامنم فرشته پدید آرم
    تا قله های تیغ٘ سر ِ پیدا
    اندیشه زار سرکشِ بسیارم

    روناک آفتاب جهان پیمام
    دمساز مردمان شکیبا ام
    جانپاره های یشمی گیلانم
    چالاکِ بام ِ آبی رویا ام

    با اهرمن چگونه بیارامم
    سوگند خون سُربی این خاکم
    ناز ِشگون ِشکوفه  ی طوفانم
    من آریایی ام، ثمری پاکم

    با فلس صورتی، به شکارم گاه
    پندار ناخدای صبوری را
    در پرده های شعر و شراب شب
    پی میکنم ستاره ی دوری را

    با گم٘ نژاد و عهدشکن تلخم
    آمیزشی ز شورم و شیرینم
    پیک بهار در عصب باغم
    با رازهای سرخوشِ دیرینم

    مشک سپید در رگ جان دارم
    پیراهن کبودوَشم دریاست
    در سوهش همیشه ی شبگیران
    با ایزدم، هزار وُ دوصَد نجواست


    دوشیزه ی پگاه در آغوشم
    جادوی آبنوس به چشمانم
    با آهوان بلور دلم گاهی
    تا خوشه های اشک شتابانم..






     
    ۲۷
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0