پنجشنبه ۱ آذر
چشم های ترا شعری از طاها محبی (حزین)
از دفتر بخاطر تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۲۹ شماره ثبت ۲۱۳۸۶
بازدید : ۸۸۴ | نظرات : ۹۴
|
دفاتر شعر طاها محبی (حزین)
آخرین اشعار ناب طاها محبی (حزین)
|
کآش مثل ِ کوچه ی ِ بُن بَست
علآمت دآشت
گلوی ِ بُغض بَست
قصه ی عشقمان
عاقبت بخیر شد
تو رفتی
و من مانده ام با کوله باری از اندوه
فکر میکردم نباشی
میمیرم...!!!
من در همین پاییز میمانم
سلام مرا به زمستان و بهار و تابستان
برسانید
روز رفتنش میگفت:
با پاییز میرود
با پاییز می آید...
فصلهای دیگر ارزانی شما
من تنها یک پاییز میخواهم
وصدای قدمهایش را
زنگار این آینه
جلوه ی خاطره ی نگاهت را
از یاد من نمیبرد
بیهوده به گذر زمان دل نبند عزیزدل
بر دفتر یادآوری خاطرات تو
مُهرِ تا ابد زده ام...
روزگار
چشمهای تورا از من گرفت
حالا به هرسو مینگرم
چشمهایت را همانجا میگذارد...
گریستنم میاید ...
به شانه ای که بی پناهیم را هق هق بزنم !آخ...
پـ ن:تصمیم گرفته ام
بدجنس دوستت داشته باشم
جنس ِ دنیا
به خوش جنس ها
نمی سازد!
پ:ن:حِسِــ شِعــرو ایــטּ چیـــزآ نیسـتــ ...
سُکــ ـوتــ بِهتَــ ـرهـ ...
کُجــآیــے ...........(....م)
دیگــ ِ طآقت ِ دوریتُـــــ ندآرم
پ:ن:دلـت کـه گـرفـتـه بـاشـد
بـه هـیـچ دوربـیـنـی
" سـیـــــب " تـعـارف نـمـی کـنـی . . .
– —––уєѕ , ι αм ƒαllιηg ¯
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.