شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طاها محبی (حزین)
آخرین اشعار ناب طاها محبی (حزین)
|
تقدیم به بانو مینا فیروزبه پاس مهر و محبت ش
دائم السجودم از زیبایی چشمانی که سجده ی واجب دارند!!
پای کوبی کنید کل بکشید نقل بریزید
ساز عربی میزند چشم ت
عربی می رقصد.دل یواشکی
به هفت زبان زنده دنیا شعر می گوید..
در مستی چشمکانت ."این دل"
معجزه چشمانت،شرق و غرب دلم را
بهم ریخت.مثل آفتاب سر ظهری
سوزنده و..لذت بخش
جنونی یست دائمی درمن این تو
قلبم در چشمم می زند..نگاهت ،چشمانت
تیمارستانیم می کند لامصب چشمانت ،نگاهت
چه مرضی بود به جانم انداختی نگاهت،چشمانت!!
سیرم می کند فقط چشمانت،نگاهت
پا به فرار ست خستگی با طلوع نگاهت،چشمانت....
انعکاس ماه ست ،چشمانت!!نگاهت
نه! انعکاس خداست نگاهت،چشمانت!!
این روزها نمی گذرند چشمانت!!نگاهت
شعرهایم از نطفه سقط میشوند آخ چشمانت.
جام شراب من است،چشمانت ،نگاهت
پ:ن:......روشهای رفع خستگی:
1- چشمانت
2-چشمانت
3-چشمانت
بی نهایت- فقط چشمانت
پ:ن:2:::::چهار فصلم تابستان می شود..نگاهت که باشد.
پ:ن:بگذار چشمانت آنجا باشد! اما خودت می دانی
که در دل کدام شاعر سروده میشود نگاهت!
– —––уєѕ , ι αм ƒαllιηg
کاغذ لازم نیست! روی همین برگ خشک هم می شود نوشت: "تو"!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.