پنجشنبه ۱ آذر
+ تکه حرفهایم شعری از طاها محبی (حزین)
از دفتر بخاطر تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ۲۲:۰۸ شماره ثبت ۲۰۱۸۷
بازدید : ۹۱۰ | نظرات : ۱۰۶
|
دفاتر شعر طاها محبی (حزین)
آخرین اشعار ناب طاها محبی (حزین)
|
شعرهایم
برای تو
تاریك هایم را ببخش
مرا باور کنے
یا نه....
تویے پایان ویرانے
تو بانے غزل شعرے ...
هم ألان هم در آیندم
تو ناسُرودهترین شعر خلقتے
پ:ن:آب ِ نطلبیده ے مـלּـ ڪه بـاشے
سیـراب مے شوم
ـاز هـرچه ـآرزـوستـ ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.