جمعه ۲۵ آبان
فرهاد من،شیرین من،مجنون من، لیلای من شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ۰۵:۲۲ شماره ثبت ۱۷۳۱۴
بازدید : ۸۰۴ | نظرات : ۷۵
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
امروز من ، فردای من ، پنهان من ، پیدای من
افسونگر شیدای من، رویای من ، زیبای من
آرام اقیانوس تو ، مواج صدها گوهرست
دُر شرف، دُر حیا، دُر ادب ، دریای من
شب تاب من، مهتاب من،توش و توان و تاب من
محبوب من ،محجوب من، مهتاب مه سیمای من
خورشید سان، بر سن بتاب ،ای آفتاب اصفهان
شمع من و شبهای من، شام من و یلدای من
کوی ادب را انتها ، کوی هنر را ماورا
فرهاد من، شیرین من، مجنون من، لیلای من
خوش بر هوایت محترم ، احرام بستی در حرم
عمریست مانده حسرتش ،در سینه ی رسوای من
حرمت بدار ای باغبان ، گنجینه ها داری عیان
شادان بمان،خوشدل بخوان، ثبت است این فتوای من
من زین میانه عابرم ، من درد دارم، شاعرم
تو شاد باش و شاد زی، منهای غم ، منهای من
دنیای «ارحام» هنر ، در تو نموده جلوه گر
گل دختر محبوب من،لیلای من «دنیا» ی من
=====
بداهه ای به بزرگ بانوی مهربان ادب و
هنرمند مطرح صحنه های تئاتر اصفهان...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.