جمعه ۲۵ آبان
دوست دارم که دخترم باشی شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۳۹ شماره ثبت ۵۸۱۳۵
بازدید : ۵۵۸ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
دوست دارم همیشه لبخندت
شهد لبخند های چون قندت
دامن چینه دارِ زر زری ات
رقص هندی و لرز بندری ات
فِر فِر موج گونه ی مویت
نغمه ی جِل جِل النگویت
نازها عشوه های دلبری ات
نقش و نقاشهای دفتری ات
سرخی گونه های گل گونت
ابروان کمان و موزون ات
شیهه ی ،اسبهای چوبکی ات
لذت بوسه های کودکی ات
راستی شعرهای تو نابند
واژه هایت چقدر بی تابند
دختر شاعرم، تو شاعر باش
تا ابد با دلم معاصر باش
راستی مادرت چه زیبا گفت
چه قدر دلکش و فریبا گفت
دوست دارم که دخترم باشی
بهترین شعر دفترم باشی
حسین دلجو
به نوه ام، الیسا کوچلو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود