جمعه ۲ آذر
ساکن ِ بن بست ِ شعرهای ناسروده شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ۰۹:۳۵ شماره ثبت ۱۷۲۷۲
بازدید : ۱۳۹۷ | نظرات : ۲۲۲
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
سالهاست ...
واژه ها را سایه باران می بینم
که می رقصند ؛
بر فراز ِ نعش ِ آرزوها
.
در حسرتم ...
در قبرستان ِ دل ؛
بستر ِ پوسیده لبخند
و آواز ِ طلوعی سیاه
.
برای ولگردی
در کوچه های ِ مطلق ِ تنهایی
و نجوای ِ ...
ترانه ای فراموش شده
.
تا هنگام ِ سپیده ؛
تشیع شوم
روی ِ دوش ِ ابر
و بپیچد صبح در شهر...
.
دیشب گم شد ؛
آواره ترین ...
ساکن ِ بن بست ِ
شعرهای ناسروده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.