پنجشنبه ۱ آذر
یک فنجان چای شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ۱۰:۴۰ شماره ثبت ۱۷۴۰۷
بازدید : ۱۳۹۴ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
یک فنجان چای می خواهم
رو به پنجره بی خیالی
فارغ از؛
فریادهای پوسیده تقدیر
و آخرین خنجر ِ اندوه
.
شاید در انتظار ِ مرگ ...
مرگی آرام ؛
چون خاموشی ِ شمع ، زیر ِ پای ِ باد
و سپید شود ، شب ِ تنهایی ام
در کوچه ای به کوتاهی یک رویا
.
شاید امید به تابش ِ آفتاب ...
جرعه ای نور ؛
شاخه ای لبخند
و صدای پای ِ باران
که نثار ِ گلدان ِ خالی ِ نگاهم شود.
.
خسته ام ...
واژه هایم آواره شدند
در آسمان ِ شعر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.