پنجشنبه ۱ آذر
زبان به حراج نمی گشایم شعری از فرهین رام
از دفتر لحظات دلتنگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۹۰۶۴
بازدید : ۱۵۳۹ | نظرات : ۲۰۸
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
خاموش و بی صدا ...
تن پوش می کنم ؛
مخمل ِ سکوت را
و پنهان می سازم ؛
ساز ِ ناکوک ِ هزارتوی ِ زخم هایم را
در چشمان ِ بی سویی که
فریاد را رها می کند ؛
تا لب ِ بام
بر خنکای ِ پوست ِ آسمان ...
تاراج ِ احساسم را
به هروله می نشینم
و می دانم ؛
پاییز ...
بر دوش می کشد ؛
تابوت ِ سبز ِ صداقت را ...
در این جغرافیای ِ سرد و بی روح ؛
سوسو می زند
از آن سو
نفس نفس ؛
سرمای ِ استخوان سوز ...
کرختی ِ رگهای ِ فاصله ...
و نگاه ِ غمگین ِ قناری ِ رویاهایم
تا سپیدی ِ گیسوانم
زبان به حراج نمی گشایم ...!!!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.