شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
از یاس و نومید ی چرا گزر نمی کنی
از فراغ حجریاربی قراری و سفرنمی کنی
از فردا و فردا های نا معلومی معطلی
چرا چشم را ز سورمه ی محبت ترنمی کنی
که شاید خالی از لطف نباشد چشمان تو
چراتفکررا به قلب دفتر بر ملا ترنمی کنی
گرطپش قلب زبدعهدی داری خود وفا کن
چرا ز عبرت به دلتگی عاشق نظرنمی کنی
بیا قدم بردار رونقی به جان ز عاشی ده
به جای غم از سر مایه ادب خبر نمی کنی
دوران بدبختی به دوران خوشبختی بدل
با شمع گل شعری نثار عشق یار نمی کنی
ازمشکل گفتن ز مشکل توان خواهیم داد
حل مشکل با تجربه بزرگان دگرنمی کنی
ازجوانی جوانان جز یک جسم خسته نماند
چرا به فکر فاجعه شاید قدرنمی کنی
تفکر به کارخانه عقل برید تا کار ساز شود
چرا به خودمان اعتماد بیشتر نمی کنیم
انسان بخواهد معجزه می کند و داند
چرا نشسته ای تعجیل درکارخیر نمی کنی
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی چشمه بزرگوار بسیار از شما ممنونم تشکر می کنم آز لطف شما
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و ادب احترام جناب اخباری استاد گرامی از لطف شما بسیار ممنونم درود فراوان بر شما
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و ادب احترام جناب میر زا دوست محترم و بزرگوار بسیار ازلطف حضور شما ممنونم تشکر می کنم | |
|
سلام و ادب احترام جناب انصاری دزفولی محترم و بزرگوار بسیار از شما ممنونم تشکر می کنم
از زحمتی که در صفحه کشیده اید از شما سپاس گذار م
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و ادب احترام جناب انصاری الف محترم و بزرگوار
درود بر شما بزرگوار بسیار از شما ممنونم تشکر می کنم
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و عرض ادب بانو جان ریا عزیز زنده باشید انشاالله و بسرایید درود بر شما بزرگوار بسیار از شما ممنونم تشکر می کنم
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و ادب احترام جناب کریمی بزرگوار احسنت بر شما بزبسیار از لطف شما بسیار ممنونم درود بر شما
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و عرض ادب بانو جان حصاری عزیز زنده باشید انشاالله
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و ادب احترام جناب بهلول گرامی شاعر ناب سرا شعر ناب
درود فراوان بر شما بزرگوار بسیار از شما ممنونم تشکر می کنم
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و ادب احترام جناب نجفی گرامی شاعر ناب سرا شعر ناب
از لطف شما بسیار ممنونم درود بر شما بزرگوار
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و ادب احترام جناب عبداله پور گرامی شاعر ناب سرا شعر ناب
از لطف شما بسیار ممنونم درود بر شما
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام جناب مهدی پور گرامی شاعر ناب سرا شعر درود فراوان بر شما از لطف شما بسیار ممنونم درود بر شما
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و ادب احترام جناب زراعتی گرامی شاعر محترم شعر ناب درود بر شما بزرگوار
از لطف حضور شما بسیار ممنونم درود بر شما
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
|
سلام و ادب احترام جناب کریمی بزرگوار بسیار از لطف شما
ممنونم درود فراوان بر شما
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیباست