يکشنبه ۴ آذر
غم تو شعری از علی پورزارع هیچ
از دفتر دل نامه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۳۵ شماره ثبت ۱۲۶۷۴۰
بازدید : ۱۲۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علی پورزارع هیچ
آخرین اشعار ناب علی پورزارع هیچ
|
«غم تو»
گفت غمگینم،
گفتم دردت به جانم،
غمت به جانم،
تمام غم هایت را میخرم به لبخندی از تو.
گفت روحم غمین است،
حزین است،
گفتم روح و جانم به فدایت،
غم غم تو دارم.
گفت نفس هایم به شماره افتاده،
گفتم نازنینم نفس هایم نذر نفس هایت،
اندوهت هر نفس در وجودم مینشیند.
گفت دلشوره غرقم کرده،
کجایی نازنینم؟
گفتم همچو یار به همراهت؛
همچو سایه به دنبالت؛
و همچون کودک نگرانت.
چه رنجی است زندگی زیر آسمانی که
تو را غمگین میبیند.
من بسیار گریسته ام
همراه ابرها
در غم تو
«هیچ»
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عنصر خیال/؟