اگه حال دلت خوبه
بدون حال منم خوبه
یه حسّ نابِ زیبایی
رو قلبم مشت میکوبه
مثِ وقتی که یه عاشق
میکوبه حلقهی در رو
که تا در واکنه یارش
ببینه، یک رهِ دررو
برای پرزدن توی
خمِ پسکوچهی آغوش
و با جامِ گلِ بوسه
بشه مست و، بشه مدهوش
من این کوبیدنِ مشتو
رو قلبم دوست میدارم
من اصلا با صدای اون
صفای زندگی دارم
بمون با من؛ که هر روز این
صدای تاپ تاپِ قلبم
برات آهنگِ دل داره
برات دل میزنه، هر دم
***