جمعه ۲ آذر
وقته ناهار شعری از محسن حامد
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ۱۶:۴۴ شماره ثبت ۱۱۲۶۷
بازدید : ۱۰۱۴ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
دلم،یک بغل خنده می خواهد.
امید،با طعم زندگی می خواهد.
عشق را، با کمی محبت
ولی زیبا،پاک و ساده می خواهد.
حرف برای گفتن بسیار است
حیف که گاهی یک ندای درونی می گوید:
حرف تمام،وقته ناهار است!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.