من پیام سال هزار چهار صد هستم
بیا دست در دست دهیم
به خاطر زندگی و زنده ها
ساختن مهربانی. دور از خون ریزی
دور از دود. و انفجار ها
به خاطر بچه ها. و پیران
و عزلت طلبان. مادران
حفاظت از درختان
وتماشا گران گلهای. نا چیدنی
واز روی آتش پریدن و بازی بچه ها
و دختر بچه ها مو طلایی
و به خاطر برکت آب و نوشیدن سالم
و حریم ها آه یتیمان. بیماران
آل زایمری ها و هم صحبتی
و به خاطر سمی که دیگران از زند ماندن دارند
حطی به خاطر مرده گان
وبه خاطر نابینایان و نا شنوایان.
حقیقت شب زنده دارن
و به خاطر حرمت قلم.
و حاشیه نشینان. و خواب کبوتر
قربانی گناه است بی تغذیه ماندن بالا تر
اعتراف را گنگ نکنیم که. لذت را گشتیم
بشر ساکت شده. نیاز. به اصلا هش است
بغظ در گلو عفونت کرد
هیچ سفری پایانش سبز نیست
وارثان زمین از آن بیزارند
به خاطر خودت و من و دیگر بشر
تو می توانی به خاطر توانستن
به خاطر بی جمایتان
بی خانمانان و دختران بیشوهر مانده
به حرمت مرذعه ی غله
و مشروع بودن تجاوز را کشتن
فارت امنیت جوانان
حرمت پیران مجروها
محلو لان سر بازان
آه بیچاره گان گریه یتیمان
ماندن نان در سفره ها
مرحمت نسل بقا به خاطر وسعتگرفتن زمین
و شادی محبت و به خاطر حرامات
و به خاطر بزگی ماندن
و به خاطر حرمت خاک
و به خاطر نظم گرما
آرامش سرطانیها
و به خطر گنداب نشدن دریا
سلامن دو زیستان میلیار ها ماهی
و به خاطر اکسیژن که نفس هر موجودزنده است
و به خاطر گریه مادران
و به خاطر ذنده ماندن استداد بشر
و به خاطر پرند گان. خزنده گان آب زیستان
مارها درنده گان کوه گردان
ودرختان جنگلها. میوه ها
گلها. سبزه ها شقایقها
وبه خاطر زیبایی زمین. تبیعت نو
و به خاطربخشش و بخشندگی. و بخشیدن
ا ۱. ۱۴۰۰
طوبی آهنگران
از شام تو قدر اید و وز صبح تو نوروز
از جنبش موی تو بر اید دو گل از مشک
وز تابش روی تو بر آید دو شب از روز
بسیار زیبا
درود فراوان
🥀🌷⚘🌹