پنجشنبه ۱ آذر
ژن و ژان \زن و درد\ شعری از ژاکان باران ملکشاهی
از دفتر بانوي مرتد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۴۵ شماره ثبت ۸۸۷۳۶
بازدید : ۴۶۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر ژاکان باران ملکشاهی
آخرین اشعار ناب ژاکان باران ملکشاهی
|
| ژن ، ژان |
خاس نیەزانم
ژە کام شار ڕۆژهەڵاتەو
هرکە هرک گریت دیای
بنسۊک کام ماڵ ئڕات
زندان بۊەو دڵت گیریاس
بەڵام دەنگ وەرنیسکەیلت ئێقە گەپە
تا باشوور دیای
دۆنیات تەمەو کەڕکەڕەمیە
دێو دووڕنە قەڵپەنجە داگەسەڵ ڕوحت
بزەخەنگ سەر لێوت دزیاگەسوو
ئەوجەڕیاگە لە تیەریکی کوڵەسۊکێ ..!!
پەژارە پڕ گیفانت بۊە
هەژاری میەمات بۊە
توڕهەێ شـۊڕکەێ هاڵ نامشەنت
خاڵ رۊی گیانت بۊە
دۊەت قووز وڵاتم بۊت
گیسەیلت بو پینە دیان ، گولەیل کەو و دێز داشتن
ژە چاڵ کەش لێوت کیەنی توقیاۊگ
باخ لێوت پڕ ئەنارۊ
ئەڵ هیک هاک خەنگت
مەلیچگەیڵ باڵدگڕتن و جیک جاک...
#ژاکان_باران
هەولێر ، ۴ / ۸ /۲۰۲۰
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نسیمی از ملودی
که اندیشه شاعر را
با زبان قلم می نوازد
عیدتان مبارک