"شاعر بی سرزمین"
آە ای شاعر بی سرزمین
آوارەی شهر های اشغالی
چقدر شعر سرودی
برای جنگ و خون ، نان و آزادی ،
برای چریکی کە پای جوخەی دار
زندە بودنش را
بە التماس نیالودە بود
چقدر خوش بین بودی
بە تفنگ های صف کشیدە
و ترانەی خشاب های همیشە سرمست،
غافل از اینکە
هیچ گلولە ای
ازبر نکردە است ملودی آزادی را
و ننواختە سمفونیی برای زندگی..!!
آە ای شاعر بی سرزمین
آوارەی شهر های اشغالی
کاش می توانستی پنجرە ای بسازی
برای زندانی
کە بر دوش داری...!!
" ژاکان باران "
هەولێر / پاییز 2719
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
"شاعێری بێ نیشتمان"
هاوار ئەی شاعێری بێ نیشتمان
ئاوارەی شاری داگیرکریا
چەندەشێعرت هۆنی
بۆ شەڕ وخوێن،نان وئازادی
بۆ خەباتکارێک لەپاڵ سێدارە
ژیانی خۆی بەپاڕانەوە گڵاو نەکرد.
چەندە بەهیوا بووی
بۆ چەکە ڕیزکراوەکان
وگۆرانی خەشابە سەرخۆشەکان
بێ ئاگا لەوەی
هیچ گوللەێک لەبەری نەکردووە ملۆدیای ئازادی
ونەیژەنیوە سەمفونیایێک بۆ ژیان
هاوار ئی شاعێری بێ نیشتمان
ئاوارەی شاری داگیرکریا
خۆزیا دەتتوانی پەنجەرەیەک درۆست بکەی
بۆ ئەو بەندیخانەیە
کەلەسەرملت ڕای دەکێشی
"ژاکان باران مەڵکشای"
هەولێر ٫ کوردستان
موفق باشید