پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
برگ های خشکیده ولرزان ،
جدا شده از شاخه
و
از هستی وجود
وشاخه در سوگ از دست دادنشان !
خود را سپرده اند
به امواج باد در هوا
وزیر پا !
نبض خاک هم می تپد
از این همه تغییر ،
با دیدنشان !
برخی نیز روانند در جوی اب
چون قایق کوچک سبک ،
و
بسان کودک ارام خفته در گهواره وجود
گرفتار موج زندگی !
پلک بگشا
چشم بر هم نزن
مگذر از این همه زیبایی ورنگ
که در سردی رگها میتراود
جان تازه ای می بخشد
وارامشی دیگر !
شاید دردوباره دیدن شان
عمری دگر نباشد ،
نه حالی این چنین ،
عزیز بدار لحظات خوش
چند روز عمر را
وروزگار این چنین ،
که در بیداری لحظه ها
مانده در خاطره ها ،
این همه زیبایی
بهرام معینی ( داریان )
از دفتر دیروز امروز فردا
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد فرهیخته وبزرگوار 🌺🌺 | |
|
سپاس فراوان استاد وارسته🌺🌺 نگاه زيبا يتان وهمراهى هميشگى🌺🌺 باعث غرور وبالندگى است 🌺🌺 | |
|
سپاس استاد فاضل واديب فرهيخته 🌺🌹🌺 | |
|
سپاس استاد وارسته وبزرگوار 🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود