يکشنبه ۴ آذر
بارالها این دلم پرپرشده شعری از منوچهر فتیان پور (راد)
از دفتر ازاد نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۷۷۳۸۱
بازدید : ۱۵۵۱ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
بارالها این دلم پرپر شده
شورشی باز در دلم برپا شده
یه ندای ز آسمان می رسد
وقت باربستن با اذن می رسد
تو چه خواهی یا نخواهی گوش گیر
رخت رفتن برتن کن آماده شو
ازمیان دوستان گیر یک هم نظر
کاروان آماده است آماده شو
این تپش را خاموش کن با دیدار شاه
چونکه ماه خونین فرزندش ز ره می رسد
نذرخود اداکن تانفس داری به پا بوسش برس
جنگ های که درعصر دوران تو خواهی بدید
با شجاعت چون پیر غلامان آن راه را خواهی بریید
یاد آر آن روز عاشورا که در کربلا مجنون شدی
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام ممنون از حسن توجه شما 🌹 | |
|
باسلام ممنون از حسن توجه شما 🌹 حضورتان مستدام | |
|
باسلام سپاس از حضورپرمهرتان | |
|
سلام درود و سپاس بزرگوار انشالله | |
|
سلام درود و سپاس بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
یا حسین