يکشنبه ۴ آذر
فریاد غم شعری از منصور دادمند
از دفتر سپیدار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷ شماره ثبت ۵۹۴۵۲
بازدید : ۵۲۴ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
مینشینم در کنار فریاد های خاموش
میچکد درد های نا امیدی از آسمان بی ستاره
می خزم در کوچه های بی کسی
به برگی خشک بر شانه باد
بر زمین پر زناله
پر از حسرت و آه .....
پر از خون و نفرت و بیداد
انجاکه ریا میبرد سر داد
به صدای خش خشم
خزان میشود بیدار
میرقصد در غروبی در خون نشسته
به زیبایی ان می پرد از دریچه قلبم
شاپرکی خسته گریان
به امید آخرین پرواز
انجا که چشد گرمی افتاب
آنجا که خاکسترش شود سرمه بر چشم باد
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام درود بیکران استاد گرانقدر از لطفتان ممنون شاد و خندان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
چه عجب ازاین ورا
عزاداریاتون قبول
التماس دعابرادربزرگوارم