جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علی اصغر اقتداری (حرمان)
آخرین اشعار ناب علی اصغر اقتداری (حرمان)
|
آوازهای زخمــی
ای خون شعرهای به حسرت دچار من
آوازهای زخمی و تلخ دو تار من
آب زلال چشمهی آهو ندیدهام
آهوی دشت و دامنهی کوهسار من
میجوشد از نگاه تو دریایی از غزل
شرح نگفتههای دل بیقرار من
من وارث هزارهی اندوه و ماتمم
جز درد نیست حاصلی از روزگار من
تا کی در یغ میکنی از گرمی نگاه
بر چشمهای خسته و اندوه بار من
با عطر خندهای چمنم را صفا ببخش
رنگی از آب و سبزه بزن بر بهار من
!از شهر این غریبهی بیآبرو نگو
حرفی بزن به لهجهی ایل و تبار من
دیگر قرار و حوصله از من رمیده است
دیگر مباد! آن که نمانی کنار من
!امروز التماس نگاه مرا بفهم
فردا چه سود گریه کنی بر مزار من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آ موختم درمحضرتان
دستمریزاد