يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر علی اصغر اقتداری (حرمان)
آخرین اشعار ناب علی اصغر اقتداری (حرمان)
|
این روز ها نگاه به انسان عوض شده ست
آیین مهرورزی واحسان عوض شده ست
تنها نه شهر بوی صداقت نمی دهد
حتی صفای کوه وبیابان عوض شده ست
با معده ها حلال خدا سازگار نیست
دیری ست راه یافتن نان عـوض شده ست
گم کرده قبله ایم وبه مقصد نمی رسیم
چون جاده،شهر،کوچه ،خیابان عوض شده ست
تسبیح بر مدار ریا چرخ می خورد
سالک نمانده ،رهرو عرفان عوض شده ست
درشهر جنگ چنگ زدن بر غنایم است
جنگی که جنس اسلحه ی آن عوض شده ست
شک بر سر زمین و زمان پنجه می کشد
درک یقین و معنی ایمان عوض شده ست
ایمان بیاوربم به دردی که پیش روست
ایمان بیاوریم که درمان عوض شده ست
|
|
نقدها و نظرات
|
جز پرود بر شما ممنونم. هم از این که نظردادید وهم از این که اشتلاه تایپی.راگذارش دا ید | |
|
روان استاد اقتداری قرین رحمت پروردگار باد الهی آمین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به نام یگانهی هماره جاوید!
یک سال از آسمانی شدن استاد ارجمند، علی اصغر اقتداری گذشت.
بار دیگر غم فقدان آن عزیز سفر کرده را به خانوادهی محترم ایشان و تمام دوستداران ادب پارسی تسلیت عرض نموده، رحمت و مغفرت روح بلند ایشان را از درگاه یگانهی ازلی خواهانیم.
فاتحهای با صلوت نثار روان هماره جاوید ایشان.
امید که خلدآشیان باشند!🙏🌸🙏
دل شکسته ی من بندزن نمیخواهد
در این سکوت به جز سوختن نمیخواهد
نگاه تو که پراست از غریبگی با من
به چشم عشق در آن زل زدن نمیخواهد
تو خوبِ خوب تو زیباترین تو... باورکن
جوی از این همه را ذوق من نمیخواهد
شبیه زهرم و دیگر حضور شعر مرا
فضای پر تپش انجمن نمیخواهد
بگو به لشکر موهای پیچ در پیچت
که این رهاشده دیگر رسن نمیخواهد
رسیده آتش حسرت به استخوانهایم
برای سوختنم فوت و فن نمیخواهد
به فکر عافیت من مباش چون این مرد
لباس عافیتی جز کفن نمیخواهد
استاد علی اصغر اقتداری (حرمان)
روحشان شاد!🙏🌸🙏