🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
السَّلامُ عَلَيْكَ يَا وَلِيَّ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يا نُورَ اللّٰهِ فِي ظُلُماتِ الْأَرْضِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ رَسُولِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ وَعَلَىٰ آبائِكَ، السَّلامُ عَلَيْكَ وَعَلَىٰ أَبْنائِكَ، السَّلامُ عَلَيْكَ وَعَلَىٰ أَوْلِيائِكَ، أَشْهَدُ أَنَّكَ قَدْ أَقَمْتَ الصَّلاةَ، وَآتَيْتَ الزَّكَاةَ، وَأَمَرْتَ بِالْمَعْرُوفِ، وَنَهَيْتَ عَنِ الْمُنْكَرِ، وَتَلَوْتَ الْكِتابَ حَقَّ تِلاوَتِهِ، وَجاهَدْتَ فِي اللّٰهِ حَقَّ جِهادِهِ، وَصَبَرْتَ عَلَى الْأَذىٰ فِي جَنْبِهِ حَتَّىٰ أَتَاكَ الْيَقِينُ، أَتَيْتُكَ زائِراً، عارِفاً بِحَقِّكَ، مُوالِياً لِأَوْلِيائِكَ، مُعادِياً لِأَعْدائِكَ، فَاشْفَعْ لِي عِنْدَ رَبِّكَ.
سلام بر تو ای ولی خدا ، سلام بر تو ای حجّت خدا ، سلام بر تو ای نور خدا در تاریکیهای روی زمین ، سلام بر تو ای فرزند رسول خدا ، سلام بر تو و بر نیاکان تو ، سلام بر تو و بر فرزندانت و دلبندانت ، سلام بر تو و بر دوستدارانت ؛ گواهی میدهم که نماز را بپا داشتی و زکات را ادا نمودی و امر به معروف و نهی از منکر داشتی و کتاب خدا را آنگونه که باید تلاوت کردی و در راه خدا جهاد کردی آن جهادی که شایسته بود و در راه خدا بر آزارِ خلایق صبر نمودی تا آنکه مرگ در شهادت به سویت آمد ، زائرهستم و به حرم ات آمدهام و به حقّانیت شما معترف و آگاهم ، دوستدار دوستانت و دشمن دشمنانت هستم، مرا نزد پروردگارت شفاعت کن ای امام من یاجوادالائمه .
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
سلام و درود بیکران استاداستکی بزرگوار
سپاسگزارم از حضور نورپرورتان استادم و چقدرررر دلتنگ کاظمین ام آن بهشت ربّانی و حضور نورانی
زیارت و دعا و شفاعت معصومین (ع) بویژه امام سخا و کرم حضرت جوادالائمه (ع) نصیب تان در سلامتی و عزّت برقرار