سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 4 آذر 1403
    23 جمادى الأولى 1446
      Sunday 24 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۴ آذر

        هــالـه غــم

        شعری از

        احمد رشیدی مقدم (گمنام)

        از دفتر دلسروده ها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۳۷۰۶۲
          بازدید : ۲۴۹   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)

        هاله غم
        جام بده تو ساقیا ؛ عشق شود فراموشم
        غم شده سینه ام نهان ، شعله کشد در آتشم
         
        چند کنم نهان ؛ از غم روز گار درد
        هاله غم گرفته است ؛ روی نگار مهوشم
         
        بست چرا خدای من ؛ حلقه عشق را چنین
        با همه گرانیش ؛ در ، دِلِ لاله گوشم
         
        شربت عشق هست بیش زشراب نشوتش
        گاه خورم زمین ؛ گاه به حال بی هوشم
         
        شکر کنم خدای خود ؛ زین همه لطف او
        کرده نصیب عشق را ؛ وه که چقدر من خوشم
         
        گر چه کنون ندیده ام ؛ قامت دلربای او
        از غم هجر او ببین ؛ آه ز سینه میکشم
         
        گاه خیال میکنم ؛ یا ر به همرهـم بود
        گاه که دست نرم او ؛ بر سر روی میکشم
         
        بود درون قلب من ؛ فتنه شر زیاد وبس
        حال به لطف سرورم ؛ همچو طلای بیغشم
         
        ماه هلال هست ؛ همچو کمان ابرویش
        نقطه نظر به یک طرف ؛ فکر بود به هر ششم
         
        شکر کنم خدای را ؛ لطف نموده است او
        گم شده نام من ببین ؛ صبر تمام مفرشم
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2