راغبم در خواب ..!
راغبم درخواب بینم یار زیبارا شبی
قلب مجنون حالت ترسیم لیلارا شبی
در تصور نقش هر دو حک به دلهای دگر
پاک هر گز کی شود این نقش شیدارا شبی
آرزو دارم به بینم صورت معشوق خود
من یقین دارم که او دارد تمنا را شبی
بر دلم هاتف نهانی داد زد عاشق شدی
چشم دل را باز کن بین قدرت مارا شبی
چشم دل را باز کن بهتر ببینی نور عشق
میکند روشن تمامی پاک دلهارا شبی
عاشقت بودیم نمودیم خلقتت از خاک و روح
ما همیشه در کنارت از تو ایمارا شبی
بر لب ساحل نشین و آب دریا را ببین
دل به دریا زن ببین امواج دریارا شبی
عکس ماه در موج دریا چند برابر میشود
آب برکه بی تحرک ماه یکتارا شبی
گنبد دوّار بی رکن است بالای سرت
فکر خود بالا ببر تا عرش اعلارا شبی
کهکشان دنبال کن زیبایش را نیک بین
همچنان زیبائی از نور ثریّارا شبی
آنچه موسی گفت ؛ بگوئی پاسخت گوئیم چنین
لن ترانی پاسخت از گفته مارا شبی
نخل خشکی گر بدیدی پای آن یادت رسد
آفریدیم بهر مریم همچو خرمارا شبی
یاد ما تشویش را از او چنانی دور کرد
در شهادت دادنش گفتار عیسی را شبی
هرکه مارا عاشق است هر دم کند از ما دعا
با صداقت باز گو(گمنام) دعاهارا شبی
دوشنبه بیست ششم خرداد نود ونه .
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد