دلم شاد است !
دلم شاداست خدا ؛ امروز بسیار
شده سالروز بعثت باز تکرار
به چشم دل سفر کردم به حرّاء
بدیدم نقش اقرأ روی دیوار
نمودم سجده شکر خدارا
رسولی برگزید بی حد سزاوار
به سور آل عمران گفت خداوند
تورا منّت گزارم من از این کار
خوش آن لحظه که جبریل امینش
به دستور خدا آمد در آن غار
بگفتا یامحمد(ص) پیک هستم
بخوان بانام اربابت تورا یار
تورا یاری کند آن خالق خلق
یقین در پیش داری کار دشوار
سفر در پیش داری سوی یثرب
ز دست بت پرستان جمع کفّار
مقامت مردم یثرب شناسند
به تاریخ ثبت نامند نام انصار
جهانگیر میشود شأن و مقامت
قمررا میکنی از هم دوتا پار
علی(ع) یار تو بوده خواهدش بود
جهادش ثبت میگردد به طومار
حریف مشرکان غیر از علی(ع) نیست
به تیغش نیست تیغی هم نمودار
خدا یک هدیه ای بخشد چنانت
یکی شایسته دختر ماه رخسار
علی(ع) یک همسری لایق ورا هست
فقط شایسته او باشد خریدار
ز نسلت آن جوانان بهشتند
شهیدان را حسین(ع) باشد چو سالار
تورا(گمنام) لایق هیچ هم نیست
بدون شک شده الهام گفتار
یکشنبه سوم فروردین نود نه مصادف باعید معبث.
سال نو مبارک
امید که تندرست و دلخوش باشید
التماس دعادارم