سه شنبه ۱۵ آبان
جهانم شبیه به تفنگ شعری از داریوش پورافشار
از دفتر میخندم از نو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ۲۳:۰۲ شماره ثبت ۳۰۷۴۷
بازدید : ۵۵۴ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
جهانم شبیه به تفنگ
خانه ام بوی باروت
یه سیم خاردار کلفت
خط مرز ی بین من تا خروج,,,
جهانم شبیه به سلاحی سرد
در دست همساده ام
و
طویله نشینانی که پای اءتلافی صد برگ
به درووغ افتاده اند
بگویید سری دگر بریده خواهد شد امشب
وای بر من,,,
جهانم چشمان کودکیست
که به نگاه نشست شعله ای آتشی را
که مادرش به پا کرده بود
نه برای پخت نانی
به قصد نجات جانی,,,
و عاقبت این جهان من
وداع غم انگیز یست
با آخرین فشنگ
جهان من نامش هست کوبانی
ته نیاء و بی کس
ته نیاء و بی کس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.