جمعه ۲ آذر
اتاق خاطرات شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۲۹ شماره ثبت ۱۱۲۴۹۳
بازدید : ۲۰۱ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
هجوم تمامِ خاطره هایت
مرا میکشاند به اتاقِ امنِ نِگاهت،
آرام ترین نقطه ی پرگار
آغاز، باز پرواز،
تا قشنگترین دایره میانِ مَن و تو،
و
زمینی دیگر،،،
خالی از کینه،
خالی از دردِ همسایگان،
صبح تا شب دَویدن پَی یک لقمه نان،
هوایش خالی از بوی بدِ دَهانِ حاکمان
و
مشرقی دور،،،،،، اما نزدیکترین آغوش به غروبِ دریا،
حقیقت را میگوییم
اتاقِ خاطره هایت سقفِ دِل بازی دارد
دوستَش دارَم
چون
روشن میبینَم تمام جهان را،،
پس
دَر همین اتاقِ خاطره ها می نشینم
تا که دستِ مرگِ بی عار بیایید
و
بگویید، دیگر پاشو، همین الان وقتشه.
#شعر داریوش افشار ✍️
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود
انشالله صد و بیست سال دیگر بسرایی