»««»« سُرخ «»«»»«»
تَنها از پَرِ سوختَهی پَرندِگانْ بِنِویسَم!
با حَسرتِ پَرهای پَرپَر شُدهی… رویاهایَم بِنِویسَم!
سَلام! زَردی کُهَن سالِ خَزانِ مَن…
بُگُذار اَز سَوزِ بَهار…پُشتِ پَنجِرههایَیم بِنِویسَم…
با بَذرِ خاکی کِ به خاکِ سیاهَش نِشَستِهام
از رَگبارِ تِگرگُ…مَرگِ رَنگین کمَانهایَیم…بِنِویسَم!
«»«««««‹»»««««««««««««««»»««««»«««««««««««««««««««
بِنِویسَم…بِنِویسَم
بُگُذار…
سُرخْ…
با خونِ مانده بَر بالِ قاصِدَکها بِجا…
از کابوسهای شَهرِ سَربِداران
تا ویرانَهی ویران شُدهی آبادیها…
مرگِ سُرخِ و سِفیدِ آلالهها
بَردار رقصیدنِ سَبزِ اقاقیها…
به یادِ تمامی زِندانِیانِ بیگُناه
با اشکِ قَلَمُ آهِ مادرانِ چَشم بِراه...
شِعرهایَم را..بنویسمُ دَفِن کنم در گورستانِ وَطَن...
به وِسعَت یک لَشگرِ سُوگوار از واژه ها!
شایَد…
شایَد…
و
شایَد
عاقِبَت به جوش آمد…
غَیرتِ پَرده های این هَمه تَماشاچیهای بی صِدا!
«»««»»«««»»««««««««««««««»»»««»»««»»»»«««»««««««»
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود