شنبه ۳ آذر
دل نوشته شعری از محسن حامد
از دفتر اشکهای آسمانی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۵۸ شماره ثبت ۱۵۹۵۹
بازدید : ۹۵۴ | نظرات : ۱۶۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
1
----------
تو چه کردی که من
از سکوت آسمان،باریدم
و در غرش گریه های ابر
عشق را با تو خندیدام
2
----------
پشت آینه
چهره ام خاموش
خنده هایش را تمرین می کرد
تا برای آخرین بار
انعکاس را
سفارشی انجام دهد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.