پنجشنبه ۱ آذر
یک شاعر بی نام ونشان شعری از محسن ابراهیمی اصل (غریب)
از دفتر حرف دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۴۰ شماره ثبت ۱۵۴۶۵
بازدید : ۸۲۹ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر محسن ابراهیمی اصل (غریب)
آخرین اشعار ناب محسن ابراهیمی اصل (غریب)
|
یک شاعربی نام ونشان دغدغه دارد
از سوز جگر صد سخن نازده دارد
با واژه گلاویز و پر از حرف نگفته
انگار که دیر آمده دنیا ، گله دارد
قهرند همه قافیه ها با سر ابیات
یک شاعر بی نام ونشان حوصله دارد
شب تا سحر انگارکه هنگام نماز است
با دیده ی تر تا سحر او نافله دارد
درهای دل شاعر ما بر همه باز است
در خلوت خود درد ودلی با همه دارد
تا حرف دلش واژه و بیتی و شود شعر
احساس عجیب و خوش یک معجزه دارد
اینگونه خدا خواست که شاعر بنویسد
بی شک همه الطاف خدا فلسفه دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.