مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱ آذر
دفاتر شعر محسن ابراهیمی اصل (غریب)
آخرین اشعار ناب محسن ابراهیمی اصل (غریب)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
دوست داری کجای دل باشی
دردِ چابک رسیده از راهم
یک گلو تازه کن نترس اینجام
من عمیقا شبیه یک چاهم
خانه ات را بچین که با من تا
لحظه ی آخرین نفس هستی
مثل آن دردهای بی درمان
توی قتل شبانه هم دستی
زل بزن توی چشم من شاید
باورت شد چه طاقتی دارم
من به مقیاس یک نخی سیگار
نیمه شب خواب راحتی دارم
محسن ابراهیمی اصل(غریب)
نقدها و نظرات
عرض ادب واحترام بانو عجم گرامی
خیلی خوشحالم از دیدنتون
نظر لطف شماست🙏🙏🙏
والا چی بگم دلیل خاصی نداره
به هرصورت اینجا مثل خونمون می مونه👌
عرض ادب واحترام جناب استکی
خیلی متشکرم محبت دارید🙏🌹
بزرگوارید عزیز
درود جناب خوشرو عزیز
خوشحال شدم از دیدنتون
خیلی متشکرم محبت دارید🙏🙏🌹🌹
درود مهرداد جان
خیلی متشکرم که نظرت رو گفتی
به نظر خودم بعد سیگار و نهایتا خواب قائدتا باید تموم می شد
نظرت همیشه برام ارزشمنده🙏🙏🌹
درود وعرض ادب بانو
خیلی متشکرم لطف دارید🙏🙏
و همچنین بانو شما هم سلامت باشید🙏
عرض ادب واحترام جناب دزفولی عزیز
خوشحالم از دیدنتون
محبت کردید متشکرم🙏🙏🙏
عرض ادب جناب مهدی پور عزیز
محبت دارید بزرگوار
خیلی متشکرم🙏🙏🌹🌹
وخواهر مهربان و گرامیم بانو زند فرهیخته
خوشحالم که همراهید و باعث افتخارمه🙏
لطف دارید متشکرم🙏🙏🌹🌹
جانت بی بلا دوست خوب و مهربانم
ارادتمندم ایمان جان🙏🌹
عرض ادب واحترام جنابب میرزادوست عزیز
نگاه و احساستان ناب و زیباست
خیلی متشکرم🙏🙏🌹
درود و عرض ادب بانوی فرهیخته و گرامی
محبت شماست بانو
خیلی متشکرم 🙏🙏🌹🌹
عرض ادب واحترام
سپاسگزارم🙏🙏🌹🌹
درود بر جناب رمضانی عزیز
خیلی خوشحالم از دیدنتون
محبت دارید همیشه متشکرم🙏🙏🌹
عرض ادب واحترام جناب انصاری عزیز
خیلی متشکرم از محبتتون🙏🙏🙏
ارادتمندم🌹
درود بر شما بزرگوار
سپاسگزارم از محبت شما🙏🙏🌹
عرض ادب واحترام بانو
سپاسگزارم از حضورتون🙏
محبت دارید🌹
عرض ادب واحترام جناب حاحی پور عزیز خوشحالم از دیدنتون سپاسگزارم از محبت شما🙏🙏🌹🌹
بسیار از لطف شما سپاسگزارم دوست گرامی 🌺🌺🌺
درود جناب واسع عزیز
خوشحالم از دیدنتون
ارادتمندم🙏🙏🙏
درود عرض ادب مهدی جان
خوشحالم که می بینمتون
محبت دارید🙏🙏🙏
درود جناب کریمی عزیز
نظر لطف شماست
متشکرم🙏🙏🙏
عرض ادب واحترام جناب بهلول
محبت دارید
خیلی متشکرم🙏🙏🙏
عرض ادب جناب سرمازه
محبت دارید متشکرم🙏
به نظر خودم بعد سیگار خواب هست
اما نظرتون برام محترم است🙏🌹
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما
به به دردچابک رسیده ازراهم
چه تعبیرقشنگی
بسیارزیباودلنشین بود
دکلمه هم بسیارزیبابودوبااحساس
کم پیدایید ....