پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
هم چون
سربازی در خط مقدم
ودر سر حدات مرزی
حکومت تنت
بر خدایان دروغین می تازد
تا با فتح باورت
در احساسی که
طعم هر زندگی را
شاید
تلخ کند سر می سپارد
وچه درد ناک
که واژه های شعریم
بر صفحات تقدیر شطرنج گونه ای
پر شده از احساس
فلسفه
مات شدنش را
نمی داند
قبل از انکه
از زندگی کیش
ورانده شود
در ابعادی که
نیستی وهستی
در اندرون
باورش شناور می شود
مات شدنش را بکسی
نخواهد فهماند
وهم چنان فاتحانه
در قلعه
ودر دژ
نا باوریش
مستقر ودر پیله تنیده اش
سکوت را
در مذهب احساس خود
بهانه گرده
ختم و محو شود
ودر آن هنگام که
ریشه های شعور
واگاهی
ظهور می کند
جامانده از آسیب و
پاتک دیروزِ زندگی
ودر فردایی نا پیدا
ودست نیافتنی
در امروز خود
ودر باورهایش
غرق می شود !
بدور از این همه
رنج وتلاش !
بهرام معینی (داریان ) مرداد هاه ۱۳۸۵
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از مهر شما بانوی شایسته واستاد گرانقدر مسرور ومستدام در پناه حق ایام بکام 🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاس فراوان استاد استکی اندیشمند وگرانمایه در پناه حق ایام بکام 🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاس فراوان استاد انصاری عزیز وگرانمایه مسرور ومستدام در پناه حق ایام بکام 🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاس از همراهیتان سرکارخانم عجم بانوی فرهیخته حضورتان موجب مسرت است 🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹 | |
|
سپاس فراوان جناب اشرفی عزیز وگرانمایه مسرور ومستدام در پناه حق ایام بکام 🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاس فراوان سرکار خانم عادلی فهیم وفرزانه 🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاس فراوان استاد فتحی عزیز ممنون از همراهیتان مسرور ومستدام در پناه حق ایام بکام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما استادعزیز
بسیارزیبابود