سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 11 تير 1403
  • شهادت آيت الله صدوقي چهارمين شهيد محراب به دست منافقين، 1361 هـ ش
26 ذو الحجة 1445
    Monday 1 Jul 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۱۱ تير

      زلیخاها در خوابند

      شعری از

      منصور نصری(رهگذر)

      از دفتر تترا 1 نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ ۳ روز پیش شماره ثبت ۱۳۰۸۹۴
        بازدید : ۳۹   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر منصور نصری(رهگذر)

      در این بازار بی مهری، کسی یوسف نمی خواهد
      زلیخاها در خوابند، کسی راهی نمی پاید
      تمام دشت ها پر گشته از گودال و چاه ها
      به این وادی کسی از طرف کنعان عشق نمی آرد
      هوا ابری تر از ابریست، دریغ از قطره ای باران
      نمی دانم چرا اینجا، هنوز باران نمی بارد
      امید را نیست رخساری، میان حال سردرگم
      بمان یوسف در چاهت، زلیخایی نمی آید
      خیالی نیست باور را، در این اندیشه ی زخمی
      همه فانوس در دستتند، ولی نوری نمی تابد
      نه آتش مظهر عشق است، نه عشاق را دلگرمی
      هزاران بار باید گفت که روبه، گرگ نمی زاید
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      ۲ روز پیش
      در این بازار بی‌مهری به دیدار تو شادم... خندانک
      درود بر شما خندانک
      محتوای خوبی دارد خندانک خندانک
      روز پر خیر و برکتی داشته باشید خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دیروز
      بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
      جسارتا وزن مصرع سوم چگونه است؟ خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      دیروز
      درود بر جناب رهگذر عزیز..
      زیبااست..
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دیروز
      شعر ی
      زیبا و دلنشین سرودید
      درود درود
      شاعروادیب گرامی
      خندانک خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      دیروز
      سلام و ادب احترام جناب نصیری عالی است سروده ی
      با احساس شاعرانه ی ناب
      همه شعر ناب بود
      ولی به نظر می دوتا از بیتها هم اهنگ شعر تان نبود
      نمی دانم چرا اینجا هنوز باران نمی بارد
      بمان یوسف در چاهت زلیخاهی نمی اید
      البته این نطر من است در پناه حق باشید انشاالله
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0